Nog maar 5 weken - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Daphne Vries - WaarBenJij.nu Nog maar 5 weken - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Daphne Vries - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 weken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daphne

03 Maart 2009 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal,

Als het goed is heb ik nu de mailinglist geactiveerd en krijgen er ook daadwerkelijk mensen mail als ik een berichtje typ. Hoe mooi is dat, ik typ wat en jullie krijgen het via de mail te horen.. :)

Nog maar 5 weken, en dan zit ik al zo goed als in Zuid-Afrika! Wat spannend..! Ik heb er al super veel zin in, de weken vliegen om en de keren dat ik aan Afrika denk nemen toe. Soms droom ik er van, vraag ik me af wat ik allemaal nog moet regelen, en wat ik allemaal wil zien en doen. Maar eigenlijk heb ik het meeste al, heb mn vaccinaties gehad, verzekeringen afgesloten, een pauze geregeld voor mn abonnement, een afspraak bij de tandarts gemaakt (de me waarschijnlijk 3 dagen voor vertrek een wortelkanaalbehandeling gaat geven :() en een koffer en internationaal rijbewijs zijn geregeld.

Nog maar 5 weken en dan ga ik jullie verlaten voor het (dan nog redelijk zonnig en) mooie Afrika! Worden jullie al jaloers..??

Dikke kus Daphne

Ps: Owja, waarschijnlijk weten velen van jullie nog niet precies wat ik eigenlijk in Port Alfred ga doen.. Ik zelf eigenlijk ook nog niet helemaal, maar het komt simpel gezegd op neer dat wij (als Humanitarian Management studenten) de mensen in de townships gaan helpen een beter leven op te bouwen..!
Ps2: Ennnn, ik zoek ook nog sponsors, naja donateurs ;)

  • 03 Maart 2009 - 15:17

    Marieke:

    Hé Daph,

    Ik ben de eerste!:)
    Wat snel gaat de tijd zeg, nog maar vijf weekjes! Het weer is hier nog steeds heerlijk, zo rond de 25 graden dus dat komt wel goed! :D
    Als je hier bent gaan we even contacten oke? Geen Safari wordt het maar genoeg andere lekkere drankjes hier!
    Succes met de voorbereidingen nog!

    Dikke kus vanuit Afrika, Marieke

  • 03 Maart 2009 - 15:40

    Agnes:

    Nog maar 5 weekjes?! Jemig komt wel dicht bij.
    Ga je wel missen hoor...:(

  • 03 Maart 2009 - 16:52

    Marijke Boven:

    Hi daphne,

    Leuk dat je me hebt toegevoegd aan je mailinglist; kijk al uit naar je Afrika verhalen. Gaat vast een hele leuke tijd worden; en ja dat regelen is soms wel een gedoe, maar voor je het weet zit je in het vliegtuig naar een wel hele mooie bestemming! Veel plezier & succes!!

    Liefs vanuit Belize, Marijke

  • 03 Maart 2009 - 17:41

    Laura:

    Hey Waf,

    Ik wil je natuurlijk wel op zn minst uitzwaaien vanuit Deutschland. Het gaat vast en zeker super gaaf worden. Neem aan dat we je verhalen nog wel horen. :)

    Liefs

  • 09 Maart 2009 - 19:37

    Marieke:

    Hahaha dat was idd een beetje tegenstrijdig ja. Maar ik ben toen drie keer vlak achter elkaar geweest, maar het blijft mooi hoor. Ik hou gewoon van overdrijven;)
    Je moet echt naar dat park dus als je niet gaat dan neem ik je sowieso mee er naar toe en anders gaan we wat anders doen.
    Die bungeejump is trouwens in Tsjitsjikamma en niet in Plettenberg maar dat is wel dicht bij elkaar in de buurt. Ik heb het toen niet gedaan omdat ik even geen geld had hihi. Maar ik ga het SOWIESO doen, misschien kunnen we dat ook wel gaan doen trouwens! Karlijn heeft trouwens die bungeejump van de week gedaan, ze zegt dat het echt heeeel gaaf is.
    Nou ik geloof dat ik niet alleen met mijn eigen verhalen maar zelfs met reacties een beetje langdradid word ;)
    Volgende keer krabbel ik wel weer :p
    Tot snel he ;) Whaaa

    KUS

  • 16 Maart 2009 - 14:46

    Karin:

    Nog maar iets van 3 weken en dan mogen we je al uitzwaaien!

    Liefs mama

  • 09 April 2009 - 11:08

    Kris:

    Hee lieverd!

    Ook nog even hier een berichtje van mij, geniet van je allerlaatste dagje samen in groningen en heeeeel veel succes en plezier alvast morgen!! Denk aan je!!

    Dikke kus vanuit Breda!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Ik ga in de townships van Port Afred helpen om de situatie te verbeteren.

Actief sinds 30 Juli 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 10868

Voorgaande reizen:

10 April 2009 - 09 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: