Zuid-Afrika komt steeds dichter bij! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Daphne Vries - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika komt steeds dichter bij! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Daphne Vries - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika komt steeds dichter bij!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daphne

18 December 2008 | Nederland, Groningen

Heey mensen,

Mijn tripje naar Afrika komt steeds dichter bij, dus de eerste ontwikkelingen zijn ook al ondernomen. Mijn ticket is geboekt, een afspraak met de GGD gemaakt en verzekeringen aangevuld en afgesloten, dus ik ben op de goede weg! Ik vlieg op vrijdag 10 april samen met een paar klasgenootjes vanaf Dusseldorf, via Londen Heathrow naar Kaapstad, vanuit waar wij hoogst waarschijnlijk met de auto naar Port Alfred zullen rijden! Super spannend. Des te dichter het bij komt, des te meer zin ik er in ga krijgen.. Ik bedoel, Zuid-Afrika, wie wil daar nou niet liever studeren dan in Leeuwarden! :D

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Daf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Ik ga in de townships van Port Afred helpen om de situatie te verbeteren.

Actief sinds 30 Juli 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 10864

Voorgaande reizen:

10 April 2009 - 09 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: